פריימל 2 עוסק בהשפעת דפוסי התנהגות הפריימליות על הילד החווה את קשיי גיל ההתבגרות.

סדנת "בדרך אל החופש 2" מיועדת לבוגרי סדנת "פריימל 1 – רגשות ראשוניים" ובוגרי תהליך פריימל אישי. הסדנה עוסקת בריבוי ההתניות הנרכשות מההורים ומהסביבה, אשר ממשיכות לנהל אותנו בחיינו הבוגרים ומתייחסות לנושאים כמו דימוי גוף, גבריות, נשיות, זוגיות, יחסים בין אישיים ועוד.

את הסדנה מוביל איציק זאוברמן, בעל ניסיון של יותר מ-30 שנים בעבודת מודעות עצמית, בוגר קורס Osho Therapist Training, מנחה קבוצות ומטפל באמצעות עבודת הפריימל, כאשר לצידו עומד צוות כאן ועכשיו, הכולל הלפרים בעלי ניסיון רב בעבודת מודעות.

כיצד גישת הפריימל באה לידי ביטוי בגיל ההתבגרות?

בתקופת הנעורים הילד הבוגר נמצא בשלב היישום של כל מה שהפנים בילדותו המוקדמת (גילאי 0-6). בשל גדילתו הפיזית והנפשית הוא מנער מעליו את התלות האבסולוטית בהורים.

הצרת התלות מאפשרת לנער חשיפה גדולה יותר להשפעות חברתיות, וגורמת לו ללמוד ולשכלל את ההתניות הפריימיליות מול הסביבה והמשפחה. עולה רצון של "היפרדות" מהגרעין המשפחתי לצד התפתחות של נאמנות לקבוצות חברתיות אחרות.

קיימת התנגשות בין הרצון להישאר נאמן לתא המשפחתי לבין הרצון להתאים את עצמו למערכת החברתית סביבו. מערכות ההגנה וההתניות הפריימליות לא מתמוססות אלא חופפות להתניות החברתיות החדשות ויוצרות אשליה של "שינוי" ו"מרד".

באילו נושאים עוסקת הסדנה?

הסדנה מתמקדת בנושאים הדומיננטיים בתקופה זו, המושפעים מהשינויים הנפשיים, הגופניים והמיניים. במרכז הסדנה עומד העיסוק בדימוי גוף, תפיסת הגבריות/נשיות, זוגיות ומערכות יחסים, תפיסת המיניות על רקע ציפיות החברה, המשפחה והציפיה האישית.

במה באה לידי ביטוי הייחודיות של סדנת פריימל במרכז כאן ועכשיו?

כאשר בוחרים לעבור תהליך רגשי עמוק קיימת חשיבות רבה למימד התמיכה וההכלה. על כן, הסדנה מציעה מעטפת כוללת של מרחב בטוח המותאם לצרכי המשתתפים, לפני, במהלך ולאחר הסדנה. בין היתר ניתן לקבוע מפגשים אישיים כהכנה לפני הסדנה ומפגשי תמיכה לאחר סיום הסדנה. הסשנים, התורמים רבות לתהליך האישי, ניתנים ללא עלות. במקביל עומדת לטובת המשתתפים האפשרות לקחת חלק בערבי שיתוף ושרינג שבועיים.

הסדנה אורכת תשעה ימים וכוללת שהות במרכז נעים ומאובזר, לינה בחדרים ממוזגים, שלוש ארוחות צמחוניות וכיבוד קל במהלך היום.

אם ברצונכם לקבל מידע נוסף, לשאול שאלות, הנכם מוזמנים לתאם פגישה אישית.

לקבלת פרטים נוספים בנוגע למועדי הסדנאות הבאות ולהשתתפות בהן, ניתן ליצור קשר עם עינת בטל: 050-5464999

סדנת בדרך אל החופש 2 

 

גבריות, נשיות, זוגיות, מיניות ודימוי גוף

פריימל גיל ההתבגרות

לפרטים והרשמה ניתן להתקשר לעינת: 050-5464999